Praca

Jeśli ktoś ze Śląska (miejsce pracy: Gliwice) byłby zainteresowany ofertami pracy:
Specjalista ds. Marketingu Internetowego (obszar Intranet)
Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: dziennikarstwo, marketing, ekonomia, nauki społeczne)
Umiejętność pisania krótkich, zwięzłych tekstów na potrzeby intranetu
Znajomość i zdolność praktycznego zastosowania zasad tworzenia interakcji i projektów funkcjonalnych stron internetowych / intranetowych, aplikacji i extranetów
Znajomość HTML i podstawowa wiedza z zakresu technologii internetowych
Prawo jazdy kat. B
Specjalista ds. Marketingu Internetowego (obszar Internet)
Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: dziennikarstwo, zarządzanie, marketing, ekonomia, nauki społeczne)
Umiejętność pisania perswazyjnych i sprzedażowych tekstów na potrzeby Internetu
Doskonała znajomość i umiejętność konfiguracji narzędzia Google Analytics oraz zasad prowadzenia statystyk internetowych, raportowania i optymalizacji konwersji, jak również przeprowadzania testów A/B
Umiejętność zarządzania kampaniami linków płatnych (bardzo dobra znajomość narzędzia Google AdWords) oraz kampaniami reklamowymi w internecie (dobór, podział i zakup mediów)
Znajomość i umiejętność praktycznego zastosowania zasad tworzenia interakcji i projektów funkcjonalnych stron internetowych, aplikacji i extranetów
Znajomość HTML, narzędzi Google dla webmasterów oraz podstawowa wiedza z zakresu technologii internetowych
Prawo jazdy kat. B
- dać znać na priv po szczegóły.
Specjalista ds. Marketingu Internetowego (obszar Intranet)
Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: dziennikarstwo, marketing, ekonomia, nauki społeczne)
Umiejętność pisania krótkich, zwięzłych tekstów na potrzeby intranetu
Znajomość i zdolność praktycznego zastosowania zasad tworzenia interakcji i projektów funkcjonalnych stron internetowych / intranetowych, aplikacji i extranetów
Znajomość HTML i podstawowa wiedza z zakresu technologii internetowych
Prawo jazdy kat. B
Specjalista ds. Marketingu Internetowego (obszar Internet)
Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: dziennikarstwo, zarządzanie, marketing, ekonomia, nauki społeczne)
Umiejętność pisania perswazyjnych i sprzedażowych tekstów na potrzeby Internetu
Doskonała znajomość i umiejętność konfiguracji narzędzia Google Analytics oraz zasad prowadzenia statystyk internetowych, raportowania i optymalizacji konwersji, jak również przeprowadzania testów A/B
Umiejętność zarządzania kampaniami linków płatnych (bardzo dobra znajomość narzędzia Google AdWords) oraz kampaniami reklamowymi w internecie (dobór, podział i zakup mediów)
Znajomość i umiejętność praktycznego zastosowania zasad tworzenia interakcji i projektów funkcjonalnych stron internetowych, aplikacji i extranetów
Znajomość HTML, narzędzi Google dla webmasterów oraz podstawowa wiedza z zakresu technologii internetowych
Prawo jazdy kat. B
- dać znać na priv po szczegóły.